9 Mart 2013 Cumartesi

Fuji Deniz Motoru


27 yorum:

  1. Güzel Motor Tşkler Fuji

    YanıtlaSil
  2. BURDA BİR DİPNOT VAR JAPONYADA SIFIR OLARAK SATILAN 50 HP VE ALTI MOTORLARIN YÜZDE 60 İ FUJİDİR.BU ARADA BEN BİR MOTOR ALIRKEN YEDEK PARÇASINA BAKMAM , ALICAĞIM MODEL YENİ OLACAKKİ SAĞLAM OLACAKKİ BEN YEDEK PARÇA SIKINTISI ÇEKMİYECEĞİM.TŞKLER BÖYLE KALİTELİ BİR MOTORA İMZA ATTIĞINIZ İÇİN FUJİ.

    YanıtlaSil
  3. MOTOR ALIMI YAPARKEN BENDE ÇOK GELİP GİTTİM ARAŞTIRDIM. BU ARAŞTIRMALAR SONUCUNDA GÖZÜME ÇARPAN HUSUSU PAYLAŞMAK İSTERİM. MERCURY VE TOHATSUDA 5 HP LER 3500NM TORK SEVİYESİ İKEN FUJİ’DE İSE 5500 NM TORK VE YANİ YAKLAŞIK 7 HP GÜÇ DEMEK, BUNA DİKKAT ETMEK GEREKİYOR. TORKU DÜŞÜK BİR MAKİNANIN YAKITI VİBRASYONU VE SESİ TORKU YÜKSEK MAKİNALARA GÖRE DAHA FAZLADIR.
    TABİKİ GİBİ KULLANMAYI DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ TEKNE YADA BOTUN AĞIRLIĞI VE KAÇ KİŞİ DENİZE ÇIKACAĞINIZ HAVANIN ŞARTLARI BUNLARI TOPLAM OLARAK DEĞERLENDİRMEK GEREKMEKTEDİR.
    UMARIM YARDIMCI OLABİLMİŞİMDİR. BEN TEK BAŞIMA DENEDİM, FUJİ 5HP 4 ZAMANLI MAKİNAYI İNANİLMAZ HAZ DUYDUM, SÜRAT NEDIR BILEMEM AMA 5HP LIK BIR MOTORA GORE BENCE COK COK HIZLIYDI
    ILK OLARAK ASIL AMAC BALIK TUTMAK BUNUN ICINDE 3 KISI HATTA 4 KISI RAHAT RAHAT (COK FAZLA MALZEME ALMAMAK SARTI ILE) AVLANILABILIR.
    BİRDE SONARDAN BAHSETMEK ISTIYORUM, ALDIGIMIZ SONARI BIR KAC KEZ DENEDIK GORUNCE BALIKLARI ÇAPARİ YAPTIK SONUÇTA SÜRÜYÜ YAKALADIK VE SONU 8 KG. MEZGIT ALDIK COK KISA ZAMANDA, AYRICA DERINLIK SU SICAKLIGI VE ZEMIN BILGISI COK ÖNEMLİ……
    FUJİ 5HP DENİZ MOTORUNA TEKRAR DÖNECEK OLURSAK,BU KALİTEDE BÖYLE AZ YAKAN MOTOR GÖRMEDİM SAATTE TAM GAZDA MAXIUMUM 1 LİTRE YAKIYOR,AYRICA EGZOS EMİSYON ORANI OLDUKÇA DÜŞÜK BU YÜZDEN KULLANAN KİŞİ’DE BAŞ AĞRISI OLUŞMUYOR.AYRICA OLDUKÇA SESSİZ,TÜM DENİZ DOSTLARINA FUJİ DENİZ MOTORLARINI TAVSİYE EDERİM…
    ZÜBEYİR

    YanıtlaSil
  4. SELAMLAR,
    FUJİ JAPON MARKASIDIR.MOTORLARI JAPON ÜRETİMİDİR.AYNI ZAMANDA HONDANIN BELLİ GÜÇTEKİ MOTORLARININDA FASON İMALATCISIDIR.BEN 5 BG LİK HONDA VE FUJİ’NİN MODELİNİNİN TEKNİK ÖZELLİKLERİNE BAKTIM PİSTON ÇAPINA KADAR HERŞEYİYLE AYNI.BUNDAN DOLAYI FUJİ’NİN YEDEK PARÇASINI AYNEN KULLANABİLİRSİNİZ.AMERİKADA SATILAN FUJİ DENİZ MOTORLARI DA AYNI ZAMANDA HONDA ÜRETİMİDİR.İNTERNETTE YAPTIĞIM ARAŞTIRMALARA GÖRE FUJİ 1954 DEN BERİ DENİZ MOTORU ÜRETİR.TÜRKİYE PAZARINA YENİ GİRDİĞİ İÇİN PEK TANINAMAZ. TEREDDÜT ETMEDEN ALIN DERİM.ZİRA BENİM PARAM DEĞERLİ AYNI KALİTEYE NEDEN DAHA FAZLA ÖDEYEYİMKİ?
    KASA AYNI,RENK AYNI,MOTORUN PARÇALARI AYNI,DİĞERİ SADECE TÜRKİYEDE ESKİ VE İSİM YAPMIŞ,KARAR SİZİN,FAKAT BEN FUJİ 20 HP ALDIM 2 SEZONDUR KULLANIYORUM İYİKİ FUJİ ALMIŞIM DİYORUM HERGÜN..

    YanıtlaSil
  5. FUJİ TÜRKİYE'NİN BANKA HESAPLARINA ÖDEMEYİ YAPTIM,1 GÜN SONRA MOTORUM GELDİ,EVRAKLARI VE EKSİKSİZ MUAZZAM MOTOR.ALMADAN ÖNCE PAZARLIK YAPMAYA ÇALIŞTIM FİYATI 1 DOLAR BİLE İNDİREMEDİM.MUĞLADAN YAZIYORUM İLK GÜN KULLANDIM 15 HP GERÇEKTEN SÖYLEDİKLERİ GİBİ FUJİ GERÇEKTEN KALİTELİ MOTOR OLDUKÇA SESSİZ,YAKITI AZ VE ÇOK HIZLI VE SERİ.

    YanıtlaSil
  6. İYİ GÜNLER
    2 ZAMANLIMI YOKSA 4 ZAMANLIMI MOTOR ALAYIM DİYORSANIZ ,TÜM MOTOR ALMAK İSTEYENLERİN ORTAK SORUSUDUR.EĞER DENİZE SÜREKLİ GİDİYORSANIZ 4 ZAMANLI MOTORU TERCİH EDİN YOK BEN FAZLA GİTMİYORUM,AYDA 1 DEFA GİDİYORUM DERSENİZ 2 ZAMANLIYI TERCİH EDEBİLİRSİNİZ.BEN KENDİM ŞAHSEN FUJİ 15HP 4 ZAMANLI DENİZ MOTORU ALDIM,ÇOK MEMNUNUNUM.HEM ÇOK TASARRUFLU,SESSİZ HEMDE HAFİF BİR MOTOR.BALIK AVI İÇİN İDEAL BİR MOTOR.FİYAT OLARAKDA PERFORMANS OLARAKDA TÜM DENİZİ SEVEN ARKADAŞLARA TAVSİYE EDERİM.ZATEN FUJİ MOTORLARIN BLOKLARI HONDA İLE BİREBİR AYNI MAKİNELERDE VE KALIPLARLA JAPONYADA ÜRETİLİYORLAR..TÜM DENİZCİ ARKADAŞLARA SEVGİLER

    YanıtlaSil
  7. SÖZÜNÜZÜN ARKASINDA DURAN AZ SAYIDA KALAN FİRMALARDAN BİRİ, ,ÖDEMEYİ YAPTIKTAN SONRA ERTESİ GÜN FUJİ MOTORUM ELİMDEYDİ ÇOK TEŞEKKUR EDERİM,FUJİ DENİZ MOTORU OLARAK TAVSİYE EDEBİLECEĞİM BİR MARKA. YAKIT TÜKETİMİ,PERFORMANSI 4/4LÜK MAKİNA
    ÇOK İLGİLİ BİR FİRMA FUJİ, ALİŞVERİŞİNDE DÜRÜST,HERKESE ÖNERİRİM. BİR SONRAKİ ALİŞVERİŞTE GÖRÜŞMEK ÜZERE

    YanıtlaSil
  8. FUJİ DENİZ MOTORU KULLANIYORUM,COK MEMNUNUM. TUM GUN BALİKTA (YAKLASİK 20 KM MENZİLDE) KARİSİK GİDEREK , KİMİ ZAMAN TAM GAZ, KİMİ ZAMAN YARİM, 1/3 DEPO CİVARİ BENZİN YAKTİM. ORTALAMA 2 SAATTE 1 LİTRE DİYEBİLİRİZKİ, TUM GUN DENİZDE GEZİP DOLANDİGİMİ DUSUNURSEK BU BENCE EPEYCE MAKUL... AYRİCA DENİZDE GUC GEREKİR,VE BU GÜN FUJİDE FAZLASIYLA VAR,SONUÇTA JAPON MALI BİR MAKİNE ALIYORSUNUZ, KALDİKİ DÜŞÜK GÜÇTE MOTOR ALACAKSANIZ,DİĞERLERİNE BAKMAYIN BİLE,ÇÜNKÜ ÖRNEĞİN X MARKANIN 15LİĞİ İLE FUJİNİN 15LİĞİ BİR DEĞİL,FUJİ TORK DEĞERLERİNDEN AYNI BEYGİRDEKİ SININFAN DA GÜÇLÜ MOTOR,DÜŞÜK GÜÇTE MOTOR ALIPTA TERS BİR RUZGARDA HELE MİSAFİRİNDE VARSA SONRASİNDA KESKE DEMEYESİN..
    AYRİCA 47 KG OLDUGU İCİN GUC/AGİRLİK ORANİ BENCE COK İYİ...

    HERKESE SAYGILARIMI SUNARIM.

    YanıtlaSil
  9. BUGÜN SATICIYLA GÖRÜŞTÜM FUJİ 15HP DENİZ MOTORU AŞIRI TALEP NEDENİYLE ELLERİNDE KALMAMIŞ 400 ADET MOTOR 1 AYDA MAALESEF TÜKENMİŞ,,,,KAPORAMI VERDİM SIRAYA GİRDİM 15 HAZİRANDA MOTORLAR TEKRAR GELECEKMİŞ,ALMAYI DÜŞÜNEN ARKADAŞLAR ACELE ETSİN!

    YanıtlaSil
  10. FUJİ 15 HP 4 ZAMANLI DENİZ MOTORU KULLANIYORUM. COK MEMNUNUM. BİR DEFA BİLE ARIZA VERMEDİ TÜM DENİZ DOSTLARINA TAVSİYE EDERİM.

    YanıtlaSil
  11. BİR KERE ÜSTÜN BİR JAPON TEKNOLOJİLİ MOTOR ALIYORSUNUZ,ÖDEDİĞİNİZ RAKKAMIN KURUŞU KURUŞUNA HAKEDEN BİR MOTORA SAHİP OLUYORSUNUZ,TEŞEKKÜRLER FUJİ

    YanıtlaSil
  12. MERHABA DEĞERLİ DENİZ DOSTLARI,
    İZMİRDE İÇ MİMARIM,ÇOK MOTOR KULLANDIM,AMA BÖYLE KALİTELİ BİR MAKİNA GÖRMEDİM,NASIL FUJİ İLE TANIŞTIĞIMA GELİNCE,,BENDE DİĞERLERİ GİBİ SIRAYA GİRİP 45 GÜN BEKLEDİM VE 15 HP FUJİ 4 ZAMANLI MAKİNA VE 4.9MT FİBER TEKNE SAHİBİ OLDUM. AYRICA YAPTIĞIM İNCELEMELERE GÖRE BU FUJİ HONDANIN BİREBİR AYNISI,FİYATIDA %50 UYGUN,YAKIT SARFİYATI ÇOK AMA ÇOK AZ,HER SEFERİNDE TEK MARŞLA ÇALIŞTI,ÖNERMEDİĞİM MİMAR ARKADAŞIM KALMADI,DENİZDE TEK TAVSİYE EDEBİLECEĞİM GÜVENECEĞİM MARKA BUDUR.

    YanıtlaSil
  13. FUJİ DENİLİNCE DURUP SAYGIYLA EGİLİP JAPONLARA ŞÜKREDİCEKSİN ADAMLAR YAPMIŞ MAKİNAYI

    YanıtlaSil
  14. FUJİ'de iyidir.. 15HP motor 200 kg tekneyi içinde 3-4 kişi ile rahatlıkla sudan kesebiliyor, 500 kg tekneyi sudan kesemeyebilir ama götürür mü, götürür

    YanıtlaSil
  15. Kesinlikle 15hp FUJİ derim.9.9 HP ile aynı ağırlıkta ve silindir hacminde,300$ lira fiyat farkı var.Fuji motoru Diğer Motorlarla kıyaslamak abesle iştigal.Üç Seneldir Fuji 15Hp Makina var bizde,Kalitesi ile Daha Tık Demedi.

    YanıtlaSil
  16. 4 zamanlı motorun en büyük avantajı şudur; bazı tekneler üzerine yük bindikçe plane e kalkmakta zorlanır, mesela 4lük bir tekne 1 kişi ile rahatça plane e kalkarken 4 kişi bindiği zaman plane e kalkamaz basık yavaş bir hızda seyir eder.
    İşte 4 zamanlı motorlar burada hünerlerini gösterirler ve yüksek tork sebebiyle plane e kalkmakta zorlanan tekneleri daha rahat plane e kaldırabilirler.
    Bu yüzden Yüksek Torku Sebebiyle Fuji'yi Gönül Rahatlığıyla Tercih edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  17. Saatte 20 Mil Hız Yapabiliyor inanılmaz az yakıt harcıyor..Fuji çok iyi bir marka, bizde Fuji!nin 15'liği var, çok çok memnunuz..

    YanıtlaSil
  18. YAPTIĞIM İNCELEMELERE GÖRE FUJİ 15 BG 4 ZAMANLI HONDA’NIN BİREBİR AYNISI
    FİYATI DA YARISINDAN BİRAZ FAZLA,KALİTESİ DE AYNI
    BU MOTORLAR JAPON TEKNOLOJİSİYLE ÜRETİLİYOR.BUNUDA BELİRTMEK İSTERİM.BEN ALDIM ÇOK MEMNUNUM.

    YanıtlaSil
  19. Fuji'yi alalı 1 ay Oldu ve ilk izlenimlerim Şöyle;
    Motorda,İhtiyaca uygun olarak sığ sularda da güvenli seyir keyfini sürebilmek için 5 kademeli trim açısı bulunuyor. Ayrıca sürüş sırasında motor titreşiminden etkilememek için titreşimden izole edilmiş dümen kolu bulunmaktadır. F5 modelinde 127 cc motor hacmi bulunuyor. Maksimum devir olarak 5.500 rpm belirtiliyor. Yakıt sistemi karbüratörlü olan bu model iple çalıştırılıyor. Motorda ileri, boş ve geri vites seçenekleri mevcut. Fuji 5hp modeli 27 kg ağırlığa sahip.Benim 4 metrelik sandalıma 5 beygir bile yetiyor . Motoru ne için aldığınızdır beygir gücünün kaç olacağına karar veren . kimine 5 fazla gelir kimine 75 az .
    ben 2 zamanlıda 4 zamanlıda kullandım . aralarında dağlar kadar fark var . hem yakıt hem performans hem arızalanmaması bakımından Fuji'yi Kesinlikle Öneririm.

    YanıtlaSil
  20. Fuji Bu sektörde son yıllarda sıklıkla tercih edilen markalardan biri.Rekabet içinde bulunmak hem pahalı hem de yenilik isteyen bir iş ama Fuji'de Teknoloji eksiği yok fazlası var.2.dünya Savaşı ile Deniz motorları da üreten firma bu işi de 70 senedir üstün Japon teknolojisi ile üretiliyor. Sadece dört zamanlı deniz motorları üreten Fuji , sektöre bu kategoride Öncü. Dört zamanlı motorları iki zamanlı motorlardan fazla yeğlemelerinin sebeplerini şöyle açıklanıyor

    Öncelikle dört zamanlı Fuji deniz motorları iki zamanlı motorlara göre yarı yarıya yakıt tasarrufu sağlıyor.

    İki zamanlı motorlar önemli parçaları ince bir yağ tabakası ile kaplamak için havayı veya özel gazları kullanırken, dört zamanlı Fuji deniz motorlarında bu parçalar aynı seviyede yağlanma için yağın içinde bulunuyor. Bu da hem soğutmayı hem de dayanıklılığı mukavemeti arttırıyor.



    Dört zamanlı motorlar iki zamanlı motorlara göre yaklaşık %70 daha az çevre kirliliği yaratır. Ayrıca iki zamanlı motorlar gibi yağı doğrudan suya Tabaka gibi bırakmaz.

    Fuji motorlar oldukça ultra-düşük emisyona sahiptir.Kullanırken Sizi Asla baş ağrısı veya duman altında bırakmaz,çalışıyormu motor,gidiyormu,yakıtı yakıyormu hiçbirşey hissettirmez.Kısacası ben 2 sezondur Bu makineyi Kullandım,Alacak arkadaşlar Diğer markalara bakmasınlar bile.Bulabilerseniz Mutlaka Bu Makinelerden alın,Çünkü Makineleri Bulmak Oldukça Zor.

    YanıtlaSil
  21. İzmirde Honda Deniz Motorları Yetkili Servisiyim, Fuji Deniz Motorunu Tesadüfen İnceleme Fırsatım Oldu.Fuji Dıştan Takma Motorların Bakımı Kolay bir yakıt tasarruflu bir makina olduğunu söyleyebilirim.
    Honda'nın sade, daha soğuk çalışan 4 zamanlı motor tasarımı Gördüğüm kadarı ile Fujide de Aynı Teknoloji kullanılarak uygulanmış.Bu tür makinelerr 2 zamanlı motorlara göre daha az servis işlemi ve bakım gerektirir. Fuji dıştan takma deniz motorları kolay kullanılabilinecek şekilde tasarlanmış Bir makineye benziyor.Örneğin motor yağı kontrolü ve dolumu otomobillerdeki gibi Fujide. Motor yağını değiştirip ana bağlantı noktalarına biraz gres yağı sürdükten sonra Fuji dıştan takma motorunuzu yıllar boyu güvenle kullanabilirsiniz.Düşük bütçe ile 4 zamanlı motor satın almak isteyenler Fuji'yi tercih edebilir.

    YanıtlaSil
  22. Selamlar herkese
    Honda ustalarımız zaten gerekli açıklamayı yapmışlar extradan açıklamam gerekirse ben de Fuji kullandım f 9.9 4 zamanlıydı bendeki ve 4.40 metre polyester teknemde gayet tatmin ediciydi.Ancak bendeki hız tutkusu değil elbette sadece istediğim yere götürüp getirmesi olmuştu. ve dolayısı ile istediğimi Fazlasıyla aldım. motoru sıfır almıştım izmir Fuji Bayiisinden ve İzmirde oldukça iyi bir teknik/yetkili servis ağları var. ve yedek parça sıkıntısı olmadığını cok kez duydum, bana sorarsanız kesinlikle 4 zamanlı Fujiyi öneririm ve 4.40 metrelik teknenin hakkı 9.9-15 hp dir... Yeni teknemde (5m) yine Fuji 25 hp kullandım ve inanılmaz bir Hıza şahit oldum bu arada.Sürat motoru gibiydi,ve 4 zamanlıydı.yeni modellerde 4 zamanlı dahi olsa 2 zamanlıymış gibi bir serilik söz konusu.Fuji motorlar hakkında fiyatları biraz pahalı diyebiliriz bu doğrudur ancak fiyatlar sürekli artmaktadır.Ayrıca Makina Kalitesiyle malın hakkını sonuna kadar vermektedir.
    Saygılarımla,

    YanıtlaSil
  23. İYİ GÜNLER ANTALYADAN YAZIYORUM,BÖLGEMDE BİRÇOK MÜŞTERİ FUJİ DENİZ MOTORLARINI ALMAK İSTEMEKTE.GÖRDÜĞÜM KADARIYLA İYİ DE MAKİNA.FUJİ YETKİLİ BAYİLİĞİNİ NEREDEN ALABİLİRİZ?BAYİLİK KOŞULLARINIZ NELERDİR?
    ANTALYA SUZUKİ YETKİLİ SERVİSİ / BAYİSİ

    YanıtlaSil
  24. BİZDE MUĞLADA YAMAHA YETKİLİ SERVİSİYİZ.SON OLARAK ÖZETLEMEK GEREKİRSE, MERCEDES İN DAHİ OTOMOBİL CAMİASİNDA BİR NUMARA OLDUĞU TARTİSİLİR.BU SEKTÖRDE BİRİNCİ YOKTUR,İLK ÜÇ VARDIR. BENİMDE GÜNÜMÜZDE ÇOK SEVDİGİM FUJİ MOTORLAR ÇOK DİİL 15 SENE EVVELİNE KADAR AMERİKAN MARKALARİ ÖNDEYDİ,HER ZAMAN 4 ZAMANLİ MOTOR YAPAN HONDA,FUJİ GİBİ MARKALARIN ADI BİLE OKUNMAZDİ; VARSA YOKSA JOHNSONLA EVİNRUDE İDİ ŞİMDİ GLOBAL JAPON FİRMALAR (FUJİ,HONDA,YAMAHA GİBİ) PAZARDA HAKİMİYETİNİ HİSSETTİRDİ.KALİTELİ ÜRETİM YAPAN PRESTİJLİ FİRMALAR OLDULAR .

    YanıtlaSil
  25. MOTOR ALIRKEN MOTORLARIN YILLIK VERGİLERİNİ GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURMALISINIZ. MOTOR GÜCÜ ARTTIKÇA MOTORUN AĞIRLIĞI DA ARTAR, PERFORMANSI DA, VERGİSİ DE . MOTORU 0 ALMANIZDA GERÇEKTEN ÇOKJ BÜYÜK FAYDA VAR, NASIL OLSA ARTIK BÜTÜN MARKALARI TAKSİTLE ALABİLİYORSUNUZ. ÇİN MALLARINDAN UZAK DURUN DERİM....
    HONDA,YAMAHA,FUJİ BU MARKALARDAN BİRİNİ TERCİH ETMENİZ SİZİN AÇINIZDAN İYİ OLACAKTIR. BUNLARIN HEPSİNİ FİYATLARI DA KALİTELERİ DE BİR BİRİNE O KADAR YAKIN Kİ ARADAKİ FARKI ANLAMAK AMATÖR BİR KULLANICI İÇİN İMKANSIZ. MOTORUN UZUN VEYA KISA ŞAFT OLMASI TEKNEYE BAĞLIDIR, YANİ TEKNE ÜRETİM AŞAMASINDA UZUN VEYA KISA ŞAFTA GÖRE ÜRETİLİR. FİBER TEKNELERDE GENELLİKLE UZUN ŞAFT KULLANILIR ANCAK BAZI KULLANICILAR ELLERİNDEKİ KISA ŞAFT MOTORU KULLANABİLMEK İÇİN AYNAYI KESTİRİP ALÇALTTIRIYORLAR. EĞER TEKNENİZ ORİJİNALSE BÜYÜK OLASILIKLA UZUN ŞAFT KULLANILIYORDUR.
    SON OLARAK FUJİ İYİ BİR JAPON MARKASIDIR, BİZ YATLARIMIZIN ARKASINDAKİ SERVİS BOTLARINDA KULLANMAKTAYIZ.TAVSİYE EDİYORUZ..

    YanıtlaSil
  26. 9.9 uzun şaft fuji motor arıyorum sıfır veya 2 .el farketmez beni bilgilendirirseniz sevinirim.tlf 532 4436312

    YanıtlaSil
  27. merhaba arkadaşlar 5 yıldır 20 hp 4 zamanlı fuji motor kullanıcısıyım çok memnunum herşeyitle 10 numara motor fakat ben kayığa takılan parçayı kırdım tamiri mümkün değil bu parçayı nereden bulabileceğimi bilmiyorum bilgisi olan arkadaşım varsa paylaşmasını ricaediyorum saygılar
    İrt. Tel. 5423534240

    YanıtlaSil