10 Ocak 2013 Perşembe

Fuji Deniz Motoru Blogumuza Hoş Geldiniz

SINIFININ EN AZ YAKIT TÜKETİMİNE SAHİP EN BEĞENİLEN DENİZ MOTORU

Küresel Isınma ile birlikte,Güneş ışınlarının ışığı soğuran siyah bir cisim olarak oldukça ısındığı Tespit edilmiştir. Beyaz renk ışığı yansıtırken, siyah renk üzerine düşen tüm ışığı soğurur.Bir cisim ne kadar çok ışık soğurursa sıcaklığı o kadar çok artar.Bu nedenle Siyah Renk Deniz motorlarında Çatlama,Hararet,Lastik Contalarda Aşınma Daha sık ve Çabuk görülür.


SORU: Hangi bardaktaki su daha çok ısınır.?








FUJİ JAPONYA WEB SİTESİ

 www.fujimotor.jp


Bu Blogumuzda Fuji Deniz Motoru Kullanıcılarının Bilgi Paylaşımı,Tecrübeleri 
mariner deniz motoru

73 yorum:

  1. Herkese merhaba;
    Bu sezon için 9,9 bg ve üzeri yeni bir motor alma niyetindeydim,bunun için sitede konu bile açmıştım ama 2. el fiyatlar bile beni aşmaktaydı. sonra Fuji Deniz Motorundan bilgi aldım. önce kendisi bana beklememi gelecek olan motorların kesinlikle fiyat ve performans açısından beni tatmin edeceğini söyledi. İnternetten yaptığım araştırmalara göre Söylediklerindede haklı çıktı.Motoru teslim aldım Diğer markaların 15 bg 4 zamanlıları ile kıyaslandığında gerçekten tork ve hız konusunda çok üstün bir motor.
    Fuji Motor çalışanlarına özellikle Sefa Bey'e tekrar tekrar çok teşekkürler ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 20 hp 4 zamanlı almak istiyorum istanbulda nereden alabilirim ve fiyat listesini bulamadım parça sorunu varmı bilgi verirseniz sevinirim

      Sil
  2. Fuji 15hp motordan ben kullanıyorum çok memnunum motoru servislerini gezdim gayet güleryüzlü işinin ehli insanlar.Buarada kullanım klavuzundan bana bi kaç bilgi lazım karbüratörün hava ayar vidası kullanım klavuzunda kaç tur açmak gerekiyor eğer bakıp buraya yazarsanız çok memnun olurum tekrardan çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. kendime mütevazi bir sandal ve uygun dıştan takma motor almak amacı ile bu sene yapılan boat show'a tam 4 kez gittim.neredeyse tüm ithalatçıları taciz edercesine araştırma yaptım.

    benim aldığım motor Honda olmasa bile, yaptığım inceleme neticesinde Fuji,

    Honda'nın birebir aynısı .yani tüm Honda servisleri Fuji'ye hizmet veriyor.
    aslında Honda yetkili servislerinin başka motorlara servis vermemesi gerekiyor ama türkiye şartlarında bu sadece teoride kalıyor.
    ayrıca işiniz zaten yetkili servislere kaldı ise yandınız.sadece 10 beygir bir motorunuz olsa bile tanıdık bir servisiniz yok ise resmen motoryat sahibi muamelesi görüyorsunuz...
    hangi motor servisi ile görüştü isem şuan için Fuji İçin olumsuz bir yorum duymadım.
    bu marka için kesin fikir,ilk alanların en az 5 sezon kullandıktan sonra verecekleri bilgiler dahilinde oluşacak.

    Fakat Ben 2-3 sezondur kullanan Çok gördüm Fuji'yi en ufak bir sorun yok.
    herkese hayırlı günler

    YanıtlaSil
  4. Valla Ben Geçen Sene Fujimi Çaldırdım,bugün tekrar Aynısından Sipariş verdim,ee sezon geliyor,Kalitesiyle,özellikleriyle Güvenimi kazandı,Nede olsa Japon Teknolojisiyle üretiliyor.

    YanıtlaSil
  5. 40 yıllık denizciyim Böyle Güzel Deniz Motoru Görmedim Tşkkler...

    YanıtlaSil
  6. Satılan Fuji marka motoru araştırdık 3-4 abimle berber yurt dışı sitelerinde falan. bu konu Fuji ile ilgili oldugu için Fuji ile ilgili bilgi veriyim metal aksamı tüm motorlardan daha kaliteli kaliteli bir metal kullanılmış. Uluslar arası yapılan motor performansı değerlendirmesinde ve testlerinde yamahasın arkasında honda ile 2.liği paylaşıyor. biraz araştırıp bilgi verirsek bence sadece motor muş balıkmış değil ülkemiz içinde en iyi si olur yoksa biz koyun gibi her önümüze sunulanı yemeyelim,Marka Takıntım Yok,Sonuçta Japon Teknolojisiyle üretiliyor,3 sezondur Kullanıyorum ilk Alanlardan Biriyim,Her seferinde Tek iple çalıştı.

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar!!Haftasonları fırsat buldukça denize çıkmaya çalışıyorum Malum Havalar Isındı..Fuji 2 sezonur Kullanıyorum,Motorun performansı iki kişi ile inanılmaz (5HP 4 Zamanlı Fuji) Plane konumu denilenn moda çıkınca 3.5mtlik botu neredeyse uçuruyor ipe tutunmak zorunda kalıyorum!!Yakıt tasarrufu da iyi..

    YanıtlaSil
  8. Fuji Motora gelirsek
    arkadaşlarım çevremde ki insanların bilinmedik marka alınmaz demesine rağmen fiyatı açısından beni cezbetti ve Fuji almaya karar verdim
    motor aksine kendi mükemmeliyetini kanıtladı bana gerçekten.
    Motoru yaklaşık 7-8 saat kullandım tık demedi stop etme vb bir durum yaşamadım hızı ve yakıt kullanımı gayet iyi motor yeni olmasına rağmen çok rahatlıkla kayma pozisyonuna sokabiliyor,manevra kabiliyeti çok ama çok iyi ben motordan çok memnun kaldım Japon Teknolojili bir motor öneririm gayet güzel sorunsuz ve ucuz bi motor motordan çok memnun kaldım :)

    YanıtlaSil
  9. Fuji 5hp Deniz Motoru Test İncelemelerim..Rölantide Motor sessiz çalışıyor yarım gaza kadar bu böyle ortalamadan sessiz öyle bağırmıyor 2 zamanlıya göre sesi çok az.
    malzemesi kaliteli gibi duruyor,
    yakıtı beni inanılmaz mutlu etti ben benzin yetiştiremiceğimi düşünüyordum ama beklediğim olmadı çok mutlu oldum.
    performansı da beni bayağı etkiledi hani elektrikli motor kullandım tamamda deniz motorunuda biliyoruz,Torku Yüksek olduğundanmı nedir,hafif gazda botun önü kalkıyor.
    İncelemelerim Bukadar

    YanıtlaSil
  10. 3 Yıldır Kullanıyorum,Diğer Motorlar ile Kıyaslandığında Özellikle Çin Malı Olanlardan Ciddi Kalite Farkı Var.Her Denize Açıldığımda İyiki Fuji Almışım Diyorum

    YanıtlaSil
  11. 2 zamanlılarda her kullanımda benzin ve yağ karışımı yapmanız gerekecek,çevreyi kirletecek. hafifliği vede seriliğide 4 zamanlı Fuji Motoru Tavsiye ederim,Firma Çevreye saygısından 2 zamanlı motor Hiç Getirmemiş.....

    YanıtlaSil
  12. Fuji 4 zamanlı motorlarda 1 numaradır adamlar 60 yılı aşkın süredir Motor İşinde ama Türkiyede Yeni, en güvenilir markalardan biri Fuji ama herkezce çok rabet gören gözünüzün kapalı alabiliceği iyi bir marka

    4 zamanlılarında motor bloklarının kaynak koşeleri blokları ateşleme sistemi beyni karbirotörü noktası noktasına Honda ile aynı bu nedenle yedek parça sorunu yok çevremde net 100 saati sorunsuzca geçiren 3-4 kişi var , ege bölgesinde çoğu servisle görüştüm 2 yıllık satışlarında şu ana kadar 1 tane arıza var oda motoru kazara suya düşürmülmüş.

    Şu an ben 15hp 4 zamanlı Fuji kullanıyorum bir sıkıntısı yok (zaten 2 yıl garanti altında koskaca ce belgesi var ama kul yapısı bir sorun olursa anında duyururum) 40 saati henüz dolmadı .

    Bu arada şunu eklemek isterim yeni motorlar yeni karbiratör sistemlerinden dolayı daha az yakıyor hemde daha sesiz çalışıyorlar hangi marka olursa olsun.

    Bunların hepsi kendimin araştırmalırımdır hiçbir firmanın yalakası vs. değilim yanlışım varsa düzeltirseniz sevinirim tşkler..

    YanıtlaSil
  13. Arkadaslar ben Yurtdisinda yasiyorum,Bu Motor Turkiyenin Disinda Cok tutulan Bir marka,Ornek OLarak Bizim Buralarda (Amerika) kullananan cok var,ve bu marka cok eski bir marka, aynisinin Fuji 5hp'lisini arkadasim kullaniyor oldukca memnun.

    YanıtlaSil
  14. İyi Günler Ben İzmirden İbrahim,Doktorum Fuji hakkında izlenimlerime gelince... izmirde oldukça iyi bir teknik/yetkili servis ağları var. ve yedek parça sıkıntısı olmadığını cok kez duydum, pek tabiki bulunduğun yer buna etken olabilir yedek parça konusunda. Kesinlikle 4 zamanlı Fujiyi öneririm ve 4.60 metrelik teknenin hakkı 20/25 hp dir 2 zamanlıya Göre Ama Fujide Tork Yüksek Olduğundan 15hp Fazlasıyla iş görüyor....
    Saygılarımla,

    YanıtlaSil
  15. Her insan 4 zamanlı benzinli motor alabilicek ekonomik güce sahip olmuyor malesef hayatımızda sorumlu oldugumuz şeylerde var.Ama Fuji Ucuz Ve Kaliteli,Honda ile Aynı fazla uzatmıyım lafı aldım bu motoru aldıgım keyfi anlatamam size 45 dakikaya yakın kullandım kardeşimle üstelik gelirken dediğiniz gibi aniden dalga çıktı ve baya çalkantıda geldik. umarım alıcak arkadaşlara bi fikir sunabilmişimdir. bu tamamen beklenti ile ilgili birşey. Ben 2sezondur Fuji 5hp Kullanıyorum Memnunum,,saygılar

    YanıtlaSil
  16. Dun tekrar denize acildim.Adeta yakiti kokluyor.tskler Fuji

    YanıtlaSil
  17. 2 Sezondur Fuji Deniz Motoru Kullanıyorum,Bir Problem Yaşamadım Çok Şükür.Sağlam Makina..Servislerinede Yağ ve buji değişimi için 1 kere gittin,oda rutin bakımlardı,Yasadığım yeri seviyorum.kışın izmir yazın İstanbulda Yaşıyorum.HAYAT DENİZLE BİR BAŞKADIR

    YanıtlaSil
  18. Bu arada Bilmeyenler İçin Fujinin Resmi İnternet Sitesi
    www.fujimotor.jp

    YanıtlaSil
  19. 1 yıldır Fuji 5hp kullanıyorum yakıtı çok az,kokluyor adeta ve 3,20lık botumu istediğim yere uçururcasına götürüyor.Çok ağır değil tek kişi taşıyabiliyor.Kısacası benim gibi amatör balıkçı ve gezinticiler için en iyisi bu Sonuçta Japon

    YanıtlaSil
  20. Gumus gri olmasi tuzlu suda cok ise yariyor,siyahlar gibi leke birakmiyor.Tskler Fuji

    YanıtlaSil
  21. Performansı da beni Çok Tatmin Etti Bu Fuji'nin,Daha Önce Yamaha Kullanmış Biri olarak,Bu Motorda Titreme yok,Yakıt sarfiyatı az, ve son olarak rengi gümüş rengi buda,diğer x markaların renklerine göre ciddi bir avantaj sağlıyor kirlenmiyor, metalik gri renki ışıl ışıl duruyor denizde.Ayrıca Gecede Parlıyor fener gibi.

    YanıtlaSil
  22. Firma Bilgilendirmeleri ile kendi yolumu çizdim ve 3.20 aliminyum taban Zodiac orjinal botta ve Uzun Şaft 5 hp FUJİ 4 zamanlı Deniz Motorunda karar kıldım.Bu motorla saatte 20knw hız yapabiliyorum Ayrıca Yakıtı adeta kokluyor,Ve oldukça sessiz,saygılarımla..

    YanıtlaSil
  23. Honda'nın birebir aynısı .yani tüm Honda servisleri Aslında Fuji,Ayrıca Parçası Hondadan yarı yarıya ucuz.(2yıldır kullanıyorum en ufak bir parça sorunu veya arıza sorunu olmadı) Ayrıca yakıtı beni inanılmaz mutlu etti ben benzin yetiştiremiceğimi düşünüyordum ama yanılmışım.
    performansı da beni birhayli tatmin etti hani ,Torku Yüksek olduğundan,hafif gazda hemen av bölgenize gidiyorsunuz,Herkese İyi günler...
    Yusuf

    YanıtlaSil
  24. Fuji 15 hp kullanmış birisi olarak benim herhangi bir problem yaşamadığımı söylemem gerekir. distribitörü İstanbul'da ve Köklü Firma,,,ayrıca Saygın ,Tecrübeli ve üst Düzey Bir Motor Fuji ,Kullananlar çok memnun,15 hp kullanan arkadaşlarımda bulunmakta yaklaşık bir senedir bir problem olmadan kullanıyorlar. bilgilerim doğrultusunda herkese iyi günler dilerim.
    Mehmet.

    YanıtlaSil
  25. BU FUJİ MOTOR FİYATIYLA PERFORMANSIYLA HARİKA AYRICA İLERİ-GERİ VE KENDİ EKSENİYLE DÖNME MANEVRA MUHTEŞEM

    YanıtlaSil
  26. 4 METRELİK FİBER KAYIKTA BİLE GÜZEL SONUÇ VERDİ HERKESE TAVSİYE EDERİM.MARKA HER ZAMAN MARKADIR FUJİ'DEN ŞAŞMAMAK LAZIM.GEZMEK İÇİN ÇOK İYİ,5HP FUJİ 4MT KAYIĞI GAYET İYİ GÖTÜRÜYOR

    YanıtlaSil
  27. ÖNCELİKLE 2 ZAMANLI MOTORLARA NAZARAN GERÇEKDEN ÇOK AZ TÜKETİMİ VAR ÇOK DAHA AZ SESSİZ BAKIMLARI 2 ZAMANLILARA GÖRE DAHA UCUZ ANCAK 10 NUMARA BİR DİSTRİBÜTÖR FİRMAYA SAHİP BEN SUAN 4 ZAMANLIFUJİ 15HP KULLANIYORUM UFAK BİR SORUNUM OLDU VE KENDİLERİNE ULAŞTIM SORUNUMU HALLEDEBİLMEK İÇİN 2 GÜN İNANILMAZ BİR ÇABA SARFETTİLER VE BAŞARDILAR :) MOTORDA İTHALATCIDA GERCEKTEN 10 NUMARA BU MARKADAN ŞAŞMAYIN DERİM 4 ZAMANLI BİR MAKİNA ALACAKSANIZ GEREK HONDA DAN GEREK DE YAMAHADAN ÇOK ÇOK UCUZ VE EMİSYON DEGERLERİ EN DÜŞÜK MOTORDUR YAKIT DA DA DİĞERLERİNİN ASLA GERİSİNDE KALMIYOR GARANTİ VE PARÇA DEDİĞİNİZDE ANINDA CEVAP ALIYORSUNUZ BİR SANİYE BİLE DÜŞÜNMEDEN ALABİLİRSİNİZ

    YanıtlaSil
  28. FUJİ ÇOK İYİ MOTORLARDIR.DAHA ÖNCEKİ TEKNEMDE 15 HP 4 ZAMANLI FUJİ VARDI VE GAYET MEMNUNDUM.ŞU ANDA 40 HP 4 ZAMANLI YİNE FUJİ VAR YİNE ÇOK MEMNUNUM.FUJİ MARKA OLARAK 1 ADIM ÖNDEDİR DİĞERLERİNE GÖRE SORUNSUZ KULLANABİLECEĞİNİZ BİR MOTORDUR.4 ZAMANLI MOTORLARIN UZUN SÜRE SIRTI ÇEKİYORSANIZ 4 ZAMANLI İDEALDİR.BENCE 5.80 TEKNEYE 15 HP DAHA UYGUN OLUR.UZUN OLTADA ROLANTİDE 5 KM YE KADAR DÜŞEBİLİYORUM TEK BAŞIMA TAM GAZ 70 KM ARASI SÜRATİ VAR BEN ÇOK MEMNUNUM FUJİ'DEN

    YanıtlaSil
  29. 5 HP MOTOR 3 KİŞİ TAŞIYAN BİR BOTU PLAİN YAPMAZ AMA SAKİN HAVADA HERYERE GÖTÜRÜR..5HP 2 ZAMANLI TOHATSU KULLANDIM VE 3 KİŞİ İLE DENİZ EZİYETE DÖNÜYORDU, DALGALI HAVADA AÇILMAMAYI KIYI KIYI DOLAŞMAYI TERCİH EDİYORDUK.SONRA 5HP 4ZAMANLI BİR FUJİ ALDIM.GÜCÜ ÇOK DAHA İYİYDİ.KESİNLİKLE 3.80 BOT VE 3 KİŞİ İÇİN HARİKAYDI.
    SIRTI YAPARKEN 2 ZAMANLI MOTORUN SESİ BENİ ÇOK RAHATSIZ EDİYORDU.4 ZAMANLI MOTORLAR GEÇERKEN Kİ SESSİZLİK HEP AKLIMIN BİR KÖŞESİNDEYDİ.FUJİ’NİN SESSİZLİĞİ İNANILMAZ,DENİZDE DALGALARIN VE MARTILARIN SESLERİNİ TEKRAR İŞİTEBİLMEK,VE ZARARLI EGZOZ GAZINDA ARINMAK ÇOK KEYİFLİ.TŞKLER FUJİ

    YanıtlaSil
  30. MOTOR ALIMI YAPARKEN BENDE ÇOK GELİP GİTTİM ARAŞTIRDIM. BU ARAŞTIRMALAR SONUCUNDA GÖZÜME ÇARPAN HUSUSU PAYLAŞMAK İSTERİM. MERCURY VE TOHATSUDA 5 HP LER 3500NM TORK SEVİYESİ İKEN FUJİ’DE İSE 5500 NM TORK VE YANİ YAKLAŞIK 7 HP GÜÇ DEMEK, BUNA DİKKAT ETMEK GEREKİYOR. TORKU DÜŞÜK BİR MAKİNANIN YAKITI VİBRASYONU VE SESİ TORKU YÜKSEK MAKİNALARA GÖRE DAHA FAZLADIR.
    TABİKİ GİBİ KULLANMAYI DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ TEKNE YADA BOTUN AĞIRLIĞI VE KAÇ KİŞİ DENİZE ÇIKACAĞINIZ HAVANIN ŞARTLARI BUNLARI TOPLAM OLARAK DEĞERLENDİRMEK GEREKMEKTEDİR.
    UMARIM YARDIMCI OLABİLMİŞİMDİR. BEN TEK BAŞIMA DENEDİM, FUJİ 5HP 4 ZAMANLI MAKİNAYI İNANİLMAZ HAZ DUYDUM, SÜRAT NEDIR BILEMEM AMA 5HP LIK BIR MOTORA GORE BENCE COK COK HIZLIYDI
    ILK OLARAK ASIL AMAC BALIK TUTMAK BUNUN ICINDE 3 KISI HATTA 4 KISI RAHAT RAHAT (COK FAZLA MALZEME ALMAMAK SARTI ILE) AVLANILABILIR.
    BİRDE SONARDAN BAHSETMEK ISTIYORUM, ALDIGIMIZ SONARI BIR KAC KEZ DENEDIK GORUNCE BALIKLARI ÇAPARİ YAPTIK SONUÇTA SÜRÜYÜ YAKALADIK VE SONU 8 KG. MEZGIT ALDIK COK KISA ZAMANDA, AYRICA DERINLIK SU SICAKLIGI VE ZEMIN BILGISI COK ÖNEMLİ……
    FUJİ 5HP DENİZ MOTORUNA TEKRAR DÖNECEK OLURSAK,BU KALİTEDE BÖYLE AZ YAKAN MOTOR GÖRMEDİM SAATTE TAM GAZDA MAXIUMUM 1 LİTRE YAKIYOR,AYRICA EGZOS EMİSYON ORANI OLDUKÇA DÜŞÜK BU YÜZDEN KULLANAN KİŞİ’DE BAŞ AĞRISI OLUŞMUYOR.AYRICA OLDUKÇA SESSİZ,TÜM DENİZ DOSTLARINA FUJİ DENİZ MOTORLARINI TAVSİYE EDERİM…
    ZÜBEYİR

    YanıtlaSil
  31. SELAMLAR,
    FUJİ JAPON MARKASIDIR.MOTORLARI JAPON ÜRETİMİDİR.AYNI ZAMANDA HONDANIN BELLİ GÜÇTEKİ MOTORLARININDA FASON İMALATCISIDIR.BEN 5 BG LİK HONDA VE FUJİ’NİN MODELİNİNİN TEKNİK ÖZELLİKLERİNE BAKTIM PİSTON ÇAPINA KADAR HERŞEYİYLE AYNI.BUNDAN DOLAYI FUJİ’NİN YEDEK PARÇASINI AYNEN KULLANABİLİRSİNİZ.AMERİKADA SATILAN FUJİ DENİZ MOTORLARI DA AYNI ZAMANDA HONDA ÜRETİMİDİR.İNTERNETTE YAPTIĞIM ARAŞTIRMALARA GÖRE FUJİ 1954 DEN BERİ DENİZ MOTORU ÜRETİR.TÜRKİYE PAZARINA YENİ GİRDİĞİ İÇİN PEK TANINAMAZ. TEREDDÜT ETMEDEN ALIN DERİM.ZİRA BENİM PARAM DEĞERLİ AYNI KALİTEYE NEDEN DAHA FAZLA ÖDEYEYİMKİ?
    KASA AYNI,RENK AYNI,MOTORUN PARÇALARI AYNI,DİĞERİ SADECE TÜRKİYEDE ESKİ VE İSİM YAPMIŞ,KARAR SİZİN,FAKAT BEN FUJİ 20 HP ALDIM 2 SEZONDUR KULLANIYORUM İYİKİ FUJİ ALMIŞIM DİYORUM HERGÜN..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogan beye Harfiyen Katiliyorum

      Sil
    2. Abi bende alıcam performansı ve sorunları hakkında bilgi verebilirmisiniz ayrıca istanbulda bayisi varmı

      Sil
  32. FUJİ TÜRKİYE'NİN BANKA HESAPLARINA ÖDEMEYİ YAPTIM,1 GÜN SONRA MOTORUM GELDİ,EVRAKLARI VE EKSİKSİZ MUAZZAM MOTOR.ALMADAN ÖNCE PAZARLIK YAPMAYA ÇALIŞTIM FİYATI 1 DOLAR BİLE İNDİREMEDİM.MUĞLADAN YAZIYORUM İLK GÜN KULLANDIM 15 HP GERÇEKTEN SÖYLEDİKLERİ GİBİ FUJİ GERÇEKTEN KALİTELİ MOTOR OLDUKÇA SESSİZ,YAKITI AZ VE ÇOK HIZLI VE SERİ.

    YanıtlaSil
  33. JAPON TEKNOLOJİSİNİ KULLANAN HARKÜLADE KALİTELİ OLDUKÇA SESSİZ,YAKITI KOKLAYAN,EKONOMİK DENİZ MOTORU ARIYORSANIZ FUJİ ALIN DERİM.ZİRA BEN GEÇEN HAFTA ALDIM SIRTI AVINDA 4 SAAT ARALIKSIZ KULLANDIM TIK YOK MOTORDA,DİĞERLERİ GİBİ BENZİNİ SU GİBİ İÇMİYOR.SATARKEN SINIFININ EN DÜŞÜK YAKIT TÜKETİMİ BU MOTORDA DEDİLER,ADAMLAR HAKLI ÇIKTI.

    YanıtlaSil
  34. İYİ GÜNLER
    2 ZAMANLIMI YOKSA 4 ZAMANLIMI MOTOR ALAYIM DİYORSANIZ ,TÜM MOTOR ALMAK İSTEYENLERİN ORTAK SORUSUDUR.EĞER DENİZE SÜREKLİ GİDİYORSANIZ 4 ZAMANLI MOTORU TERCİH EDİN YOK BEN FAZLA GİTMİYORUM,AYDA 1 DEFA GİDİYORUM DERSENİZ 2 ZAMANLIYI TERCİH EDEBİLİRSİNİZ.BEN KENDİM ŞAHSEN FUJİ 15HP 4 ZAMANLI DENİZ MOTORU ALDIM,ÇOK MEMNUNUNUM.HEM ÇOK TASARRUFLU,SESSİZ HEMDE HAFİF BİR MOTOR.BALIK AVI İÇİN İDEAL BİR MOTOR.FİYAT OLARAKDA PERFORMANS OLARAKDA TÜM DENİZİ SEVEN ARKADAŞLARA TAVSİYE EDERİM.ZATEN FUJİ MOTORLARIN BLOKLARI HONDA İLE BİREBİR AYNI MAKİNELERDE VE KALIPLARLA JAPONYADA ÜRETİLİYORLAR..TÜM DENİZCİ ARKADAŞLARA SEVGİLER

    YanıtlaSil
  35. 1 YILDIR FUJİ KULLANIYORUM,GERÇEKTEN KALİTELİ ve SAYGI GÖRÜLMESİ GEREKEN ÜST DÜZEY KALİTEDE BİR MOTOR.TÜRKİYEDE ZAMANLA ÜST SIRALARA OYNAYACAKTIR.VE FİYATIDA ARTACAKTIR ŞÜPHESİZ.

    YanıtlaSil
  36. SÖZÜNÜZÜN ARKASINDA DURAN AZ SAYIDA KALAN FİRMALARDAN BİRİ, ,ÖDEMEYİ YAPTIKTAN SONRA ERTESİ GÜN FUJİ MOTORUM ELİMDEYDİ ÇOK TEŞEKKUR EDERİM,FUJİ DENİZ MOTORU OLARAK TAVSİYE EDEBİLECEĞİM BİR MARKA. YAKIT TÜKETİMİ,PERFORMANSI 4/4LÜK MAKİNA
    ÇOK İLGİLİ BİR FİRMA FUJİ, ALİŞVERİŞİNDE DÜRÜST,HERKESE ÖNERİRİM. BİR SONRAKİ ALİŞVERİŞTE GÖRÜŞMEK ÜZERE

    YanıtlaSil
  37. FUJİ DENİZ MOTORU KULLANIYORUM,COK MEMNUNUM. TUM GUN BALİKTA (YAKLASİK 20 KM MENZİLDE) KARİSİK GİDEREK , KİMİ ZAMAN TAM GAZ, KİMİ ZAMAN YARİM, 1/3 DEPO CİVARİ BENZİN YAKTİM. ORTALAMA 2 SAATTE 1 LİTRE DİYEBİLİRİZKİ, TUM GUN DENİZDE GEZİP DOLANDİGİMİ DUSUNURSEK BU BENCE EPEYCE MAKUL... AYRİCA DENİZDE GUC GEREKİR,VE BU GÜN FUJİDE FAZLASIYLA VAR,SONUÇTA JAPON MALI BİR MAKİNE ALIYORSUNUZ, KALDİKİ DÜŞÜK GÜÇTE MOTOR ALACAKSANIZ,DİĞERLERİNE BAKMAYIN BİLE,ÇÜNKÜ ÖRNEĞİN X MARKANIN 15LİĞİ İLE FUJİNİN 15LİĞİ BİR DEĞİL,FUJİ TORK DEĞERLERİNDEN AYNI BEYGİRDEKİ SINIFININ EN GÜÇLÜ MOTORU,,,DÜŞÜK GÜÇTE MOTOR ALIPTA TERS BİR RUZGARDA HELE MİSAFİRİNDE VARSA SONRASİNDA KESKE DEMEYESİN..
    AYRİCA 47 KG OLDUGU İCİN GUC/AGİRLİK ORANİ BENCE COK İYİ...

    HERKESE SAYGILARIMI SUNARIM.

    YanıtlaSil
  38. ARKADAŞLAR MERHABA FUJİDENİZ MOTORUNU NERDEN TEMİN EDEBİLİRİM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  39. BUGÜN FUJİ TÜRKİYE İLE KONUŞTUM 150 ADET 15HP MOTORU 1 AYDA SATMIŞLAR,MAALESEF STOKLARINDA KALMAMIŞ,YOĞUN BİR TALEP OLDUĞUNDAN SIRA VAR FUJİDE..

    YanıtlaSil
  40. BUGÜN SATICIYLA GÖRÜŞTÜM FUJİ 15HP DENİZ MOTORU AŞIRI TALEP NEDENİYLE ELLERİNDE KALMAMIŞ 400 ADET MOTOR 1 AYDA MAALESEF TÜKENMİŞ,,,,KAPORAMI VERDİM SIRAYA GİRDİM 15 HAZİRANDA MOTORLAR TEKRAR GELECEKMİŞ,ALMAYI DÜŞÜNEN ARKADAŞLAR ACELE ETSİN!

    YanıtlaSil
  41. FUJİ 15 HP 4 ZAMANLI DENİZ MOTORU KULLANIYORUM. COK MEMNUNUM. BİR DEFA BİLE ARIZA VERMEDİ TÜM DENİZ DOSTLARINA TAVSİYE EDERİM.

    YanıtlaSil
  42. BİR KERE ÜSTÜN BİR JAPON TEKNOLOJİLİ MOTOR ALIYORSUNUZ,ÖDEDİĞİNİZ RAKKAMIN KURUŞU KURUŞUNA HAKEDEN BİR MOTORA SAHİP OLUYORSUNUZ,TEŞEKKÜRLER FUJİ

    YanıtlaSil
  43. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  44. MERHABA DEĞERLİ DENİZ DOSTLARI,
    İZMİRDE İÇ MİMARIM,ÇOK MOTOR KULLANDIM,AMA BÖYLE KALİTELİ BİR MAKİNA GÖRMEDİM,NASIL FUJİ İLE TANIŞTIĞIMA GELİNCE,,BENDE DİĞERLERİ GİBİ SIRAYA GİRİP 45 GÜN BEKLEDİM VE 15 HP FUJİ 4 ZAMANLI MAKİNA VE 4.9MT FİBER TEKNE SAHİBİ OLDUM. AYRICA YAPTIĞIM İNCELEMELERE GÖRE BU FUJİ HONDANIN BİREBİR AYNISI,FİYATIDA %50 UYGUN,YAKIT SARFİYATI ÇOK AMA ÇOK AZ,HER SEFERİNDE TEK MARŞLA ÇALIŞTI,ÖNERMEDİĞİM MİMAR ARKADAŞIM KALMADI,DENİZDE TEK TAVSİYE EDEBİLECEĞİM GÜVENECEĞİM MARKA BUDUR.

    YanıtlaSil
  45. FUJİ DENİLİNCE DURUP SAYGIYLA EGİLİP JAPONLARA ŞÜKREDİCEKSİN ADAMLAR YAPMIŞ MAKİNAYI

    YanıtlaSil
  46. Fuji'nin 15hp Marşlı Direksiyonlu Modelini Kullanıyorum,Yakıtıyla Performansı ile Japon Harikası.Fuji Gerçekten Denizde Keyif yaşatıyor...

    YanıtlaSil
  47. FUJİ ALDIM KULLANIYORUM ; ÇOK MEMNUNUM ALALI 1 YIL OLDU 700 SAAT KULLANDIM BUNLARIN İÇİNDE BİRÇOK GEZİNTİ VAR VE BENZİN SEVİYELERİ YERİNDEN OYNAMIYOR DİYEBİLİRİM . AŞIRI TASARRUFLU BU BENİM 3 . MAKİNAM ŞU ZAMANA KADAR HONDA VE YAMAHA KULLANDIM FAKAT BÖYLE TASARRUFLU OLANI GÖRMEDİM .TESTLERDE 2 SAATTE BİR LİTRE BENZİN YAZIYORDU İMKANSIZ GÖZÜYLE BAKIYORDUM FAKAT 3 SAATTE 1 LİTRE YAKIYOR...DETAYLI YAZDIM ALMAYI DÜŞÜNENLERE BİLGİ OLSUN YARDIMCI OLAYIM DİYEREK :) TEŞEKKÜRLER FUJİ..

    YanıtlaSil
  48. 3 YIL GARANTİLİ OLMASI HARİKA OLMUŞ

    YanıtlaSil
  49. Herkese iyi Günler ben 3 Yıldır 15 lik 4 zamanlı Fuji kullanıyorum ve çok memnunum.Çeyrek ipte çalışıyor ve hiçbir sorun görmedim yazları çok seri kullanıyorum motoru ayrıca bunu satsam benim tercihim yine Fuji olur.(ilk başta Honda almak istemiştim fakat Fuji beni daha mutlu etti)

    YanıtlaSil
  50. SAATTE 20 MİL HIZ YAPABİLİYOR İNANILMAZ AZ YAKIT HARCIYOR..FUJİ ÇOK İYİ BİR MARKA, BİZDE FUJİ’NİN 15'LİK MOTORU VAR, ÇOK ÇOK MEMNUNUZ..

    YanıtlaSil
  51. MERHABALAR DEĞERLİ DENİZ DOSTLARI,
    BENDE 310 CM BOT(ZODİAC) VE 15 BG FUJİ MAKİNA VAR MOTORLA İLGİLİ FAZLA BİR SORUM YOK BİRÇOK FORUMDA HAKKINDA YORUMLAR OKUDUM VE SONUÇLAR ÇOK OLUMLU...
    BİLMİYOR...YAPTIĞIM İNCELEMLERE GÖRE FUJİ 15 BG 4 ZAMANLI HONDA’NIN BİREBİR KOPYASI
    FİYATI DA YARISINDAN BİRAZ FAZLA
    BU MOTORLAR JAPON TEKNOLOJİSİYLE ÜRETİLİYOR.BUNUDA BELİRTMEK İSTERİM.BEN ALDIM MEMNUNUM.

    YanıtlaSil
  52. SON 1 SENEDİR MERAK SALDIĞIM JAPON FUJİ MAKİNELER. İPİNİ ÇEKİP ÇALIŞTIRDIĞINIZ O AN BÜYÜLÜ BİR ANDIR. MOTORUN SESİ, MOTORUN VE SUYUN GÖRÜNTÜSÜ, BENZİN VE MOTOR YAĞI KOKUSU MEST EDER. AL EVDE LEĞENİN İÇİNDE ÇALIŞTIR. O KADAR BAĞIMLISI OLDUM BU ALETLERİN

    YanıtlaSil
  53. 3 Sezondur Severek Kullandığım,Yüksek Torku ve Yakıt Ekonomisi ve Türkçe Kullanma kılavuzu olması Sebebiyle Fuji'yi rahatlıkla Tercih edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  54. ÜSTÜN JAPON KALİTESİ İLE BU MARKAYADA BİR BAKIN DERİM.

    YanıtlaSil
  55. Fuji'yi alalı 1 ay Oldu ve ilk izlenimlerim Şöyle;
    Motorda,İhtiyaca uygun olarak sığ sularda da güvenli seyir keyfini sürebilmek için 5 kademeli trim açısı bulunuyor. Ayrıca sürüş sırasında motor titreşiminden etkilememek için titreşimden izole edilmiş dümen kolu bulunmaktadır. F5 modelinde 127 cc motor hacmi bulunuyor. Maksimum devir olarak 5.500 rpm belirtiliyor. Yakıt sistemi karbüratörlü olan bu model iple çalıştırılıyor. Motorda ileri, boş ve geri vites seçenekleri mevcut. Fuji 5hp modeli 27 kg ağırlığa sahip.Benim 4 metrelik sandalıma 5 beygir bile yetiyor . Motoru ne için aldığınızdır beygir gücünün kaç olacağına karar veren . kimine 5 fazla gelir kimine 75 az .
    ben 2 zamanlıda 4 zamanlıda kullandım . aralarında dağlar kadar fark var . hem yakıt hem performans hem arızalanmaması bakımından Fuji'yi Kesinlikle Öneririm.

    YanıtlaSil
  56. Fuji Bu sektörde son yıllarda sıklıkla tercih edilen markalardan biri.Rekabet içinde bulunmak hem pahalı hem de yenilik isteyen bir iş ama Fuji'de Teknoloji eksiği yok fazlası var.2.dünya Savaşı ile Deniz motorları da üreten firma bu işi de 70 senedir üstün Japon teknolojisi ile üretiliyor. Sadece dört zamanlı deniz motorları üreten Fuji , sektöre bu kategoride Öncü. Dört zamanlı motorları iki zamanlı motorlardan fazla yeğlemelerinin sebeplerini şöyle açıklanıyor

    Öncelikle dört zamanlı Fuji deniz motorları iki zamanlı motorlara göre yarı yarıya yakıt tasarrufu sağlıyor.

    İki zamanlı motorlar önemli parçaları ince bir yağ tabakası ile kaplamak için havayı veya özel gazları kullanırken, dört zamanlı Fuji deniz motorlarında bu parçalar aynı seviyede yağlanma için yağın içinde bulunuyor. Bu da hem soğutmayı hem de dayanıklılığı mukavemeti arttırıyor.



    Dört zamanlı motorlar iki zamanlı motorlara göre yaklaşık %70 daha az çevre kirliliği yaratır. Ayrıca iki zamanlı motorlar gibi yağı doğrudan suya Tabaka gibi bırakmaz.

    Fuji motorlar oldukça ultra-düşük emisyona sahiptir.Kullanırken Sizi Asla baş ağrısı veya duman altında bırakmaz,çalışıyormu motor,gidiyormu,yakıtı yakıyormu hiçbirşey hissettirmez.Kısacası ben 2 sezondur Bu makineyi Kullandım,Alacak arkadaşlar Diğer markalara bakmasınlar bile.Bulabilerseniz Mutlaka Bu Makinelerden alın,Çünkü Makineleri Bulmak Oldukça Zor.

    YanıtlaSil
  57. İzmirde Honda Deniz Motorları Yetkili Servisiyim, Fuji Deniz Motorunu Tesadüfen İnceleme Fırsatım Oldu.Fuji Dıştan Takma Motorların Bakımı Kolay bir yakıt tasarruflu bir makina olduğunu söyleyebilirim.
    Honda'nın sade, daha soğuk çalışan 4 zamanlı motor tasarımı Gördüğüm kadarı ile Fujide de Aynı Teknoloji kullanılarak uygulanmış.Bu tür makinelerr 2 zamanlı motorlara göre daha az servis işlemi ve bakım gerektirir. Fuji dıştan takma deniz motorları kolay kullanılabilinecek şekilde tasarlanmış Bir makineye benziyor.Örneğin motor yağı kontrolü ve dolumu otomobillerdeki gibi Fujide. Motor yağını değiştirip ana bağlantı noktalarına biraz gres yağı sürdükten sonra Fuji dıştan takma motorunuzu yıllar boyu güvenle kullanabilirsiniz.Düşük bütçe ile 4 zamanlı motor satın almak isteyenler Fuji'yi tercih edebilir.

    YanıtlaSil
  58. Selamlar herkese
    Honda ustalarımız zaten gerekli açıklamayı yapmışlar extradan açıklamam gerekirse ben de Fuji kullandım f 9.9 4 zamanlıydı bendeki ve 4.40 metre polyester teknemde gayet tatmin ediciydi.Ancak bendeki hız tutkusu değil elbette sadece istediğim yere götürüp getirmesi olmuştu. ve dolayısı ile istediğimi Fazlasıyla aldım. motoru sıfır almıştım izmir Fuji Bayiisinden ve İzmirde oldukça iyi bir teknik/yetkili servis ağları var. ve yedek parça sıkıntısı olmadığını cok kez duydum, bana sorarsanız kesinlikle 4 zamanlı Fujiyi öneririm ve 4.40 metrelik teknenin hakkı 9.9-15 hp dir... Yeni teknemde (5m) yine Fuji 25 hp kullandım ve inanılmaz bir Hıza şahit oldum bu arada.Sürat motoru gibiydi,ve 4 zamanlıydı.yeni modellerde 4 zamanlı dahi olsa 2 zamanlıymış gibi bir serilik söz konusu.Fuji motorlar hakkında fiyatları biraz pahalı diyebiliriz bu doğrudur ancak fiyatlar sürekli artmaktadır.Ayrıca Makina Kalitesiyle malın hakkını sonuna kadar vermektedir.
    Saygılarımla,

    YanıtlaSil
  59. Birde motorun siyah renk olmasi buyuk bir handikap,Yakıcı Güneş Işığını iyice yansıtan bir cisim, güneşte belli olacak kadar ısınmaz; oysa ki, ışığı soğuran siyah bir cisim oldukça ısınır. Kaldırımlardan karla birlikte kürenen toz toprak koyu renkli olduğu için ışığı daha fazla soğurur; bu olay kürenmiş,toz toprak karışmış karın, güneş altında temiz kardan daha önce erimesine sebep olur.
    Beyaz renk ışığı yansıtırken, siyah renk üzerine düşen tüm ışığı soğurur.Bir cisim ne kadar çok ışık soğurursa sıcaklığı o kadar çok artar.Motorunuz Siyah renk oldugu icin Siyah Motorlar Daha Kısa Ömürlü olur.

    YanıtlaSil
  60. İYİ GÜNLER ANTALYADAN YAZIYORUM,BÖLGEMDE BİRÇOK MÜŞTERİ FUJİ DENİZ MOTORLARINI ALMAK İSTEMEKTE.GÖRDÜĞÜM KADARIYLA İYİ DE MAKİNA.FUJİ YETKİLİ BAYİLİĞİNİ NEREDEN ALABİLİRİZ?BAYİLİK KOŞULLARINIZ NELERDİR?
    ANTALYA SUZUKİ YETKİLİ SERVİSİ / BAYİSİ

    YanıtlaSil
  61. Fuji marine motor tecrübesi, düşük yakıt tüketimi, sessiz çalışma, mükemmel performans, yüksek güç, düşük emisyon, yaygın servis ve yedek parça ağı ile çok memnun kalacağınız markadır.Bu markayı 3 yıldır Kullanmaktayım,en ufak bir şikayetim yoktur.Tşkler Fuji

    YanıtlaSil
  62. Bilen arkadaşlar lütfen FUJİ motorun istanbul anabayi adresini veya distribütörün adresini yazabilirler mi.? Çok memnun olurum.
    haycan54@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. tesadufen inceledigimiz makina 9.9hp idi.4 zamanli Fuji.Motor Silindir hacmi 323du.Bizde tereddut ettik bukadar genis silindir hacmi nasil oluyor diye,olcumlerimizde 323 cc oldugunu gorduk.Aslinda zaman zaman piyasada bircok Makinayi inceledik.Fakat ne yazikki degisik markalarda degisik orantida ccler hacimler yazmakta.Bir motor dusunun 9.9hp nominal guc uretsin ve 212cc olsun ustelik 32kg olsun.O makina pazarlama stratejisi ile 9.9hpdir.Burda Fuji'yi diger markalardan ayiran onemli ozellik genis silindir capi.Buda performansta Japon Fuji comertligi esirgememis.Testlerimizde 9.9hp Fujinin 15hp Honda ( ikiside 4 zamanli idi );ile Ayni Deviri yakaladigini gorduk.O yuzden Tavsiye ettik..

    YanıtlaSil
  64. BİZDE MUĞLADA YAMAHA YETKİLİ SERVİSİYİZ.SON OLARAK ÖZETLEMEK GEREKİRSE, MERCEDES İN DAHİ OTOMOBİL CAMİASİNDA BİR NUMARA OLDUĞU TARTİSİLİR.BU SEKTÖRDE BİRİNCİ YOKTUR,İLK ÜÇ VARDIR. BENİMDE GÜNÜMÜZDE ÇOK SEVDİGİM FUJİ MOTORLAR ÇOK DİİL 15 SENE EVVELİNE KADAR AMERİKAN MARKALARİ ÖNDEYDİ,HER ZAMAN 4 ZAMANLİ MOTOR YAPAN HONDA,FUJİ GİBİ MARKALARIN ADI BİLE OKUNMAZDİ; VARSA YOKSA JOHNSONLA EVİNRUDE İDİ ŞİMDİ GLOBAL JAPON FİRMALAR (FUJİ,HONDA,YAMAHA GİBİ) PAZARDA HAKİMİYETİNİ HİSSETTİRDİ.KALİTELİ ÜRETİM YAPAN PRESTİJLİ FİRMALAR OLDULAR .

    YanıtlaSil
  65. MOTOR ALIRKEN MOTORLARIN YILLIK VERGİLERİNİ GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURMALISINIZ. MOTOR GÜCÜ ARTTIKÇA MOTORUN AĞIRLIĞI DA ARTAR, PERFORMANSI DA, VERGİSİ DE . MOTORU 0 ALMANIZDA GERÇEKTEN ÇOKJ BÜYÜK FAYDA VAR, NASIL OLSA ARTIK BÜTÜN MARKALARI TAKSİTLE ALABİLİYORSUNUZ. ÇİN MALLARINDAN LÜTFEN UZAK DURUN
    HONDA,YAMAHA,FUJİ BU JAPON MARKALARDAN BİRİNİ TERCİH ETMENİZ SİZİN MENFAATİNİZE OLACAKTIR. BUNLARIN HEPSİNİ FİYATLARI DA KALİTELERİ DE BİR BİRİNE O KADAR YAKINDIR Kİ ARADAKİ FARKI ANLAMAK AMATÖR BİR KULLANICI İÇİN İMKANSIZ. MOTORUN UZUN VEYA KISA ŞAFT OLMASI TEKNEYE BAĞLIDIR, YANİ TEKNE ÜRETİM AŞAMASINDA UZUN VEYA KISA ŞAFTA GÖRE ÜRETİLİR. FİBER TEKNELERDE GENELLİKLE UZUN ŞAFT KULLANILIR ANCAK BAZI KULLANICILAR ELLERİNDEKİ KISA ŞAFT MOTORU KULLANABİLMEK İÇİN AYNAYI KESTİRİP ALÇALTTIRIYORLAR. EĞER TEKNENİZ ORİJİNALSE BÜYÜK OLASILIKLA UZUN ŞAFT KULLANILIYORDUR.
    SON OLARAK FUJİ İYİ BİR JAPON MARKASIDIR, BİZ YATLARIMIZIN ARKASINDAKİ SERVİS BOTLARINDA KULLANMAKTAYIZ.TAVSİYE EDİYORUZ..

    YanıtlaSil
  66. MUĞLA BÖLGEMİZDE JAPON FUJİ DENİZ MOTORLARINI ALMAK İSTEYEN ÇOK KİŞİ VAR.GÖRDÜĞÜM KADARIYLA ÇOK İYİ DE MAKİNA.FUJİ YETKİLİ SERVİSLİĞİNİ NEREDEN ALABİLİRİZ? SERVİSLİK KOŞULLARINIZ NELERDİR?

    YanıtlaSil
  67. İzmirde Yaşıyoruz ustalarımız zaten gerekli açıklamayı yapmışlar extradan açıklamam gerekirse biz de Fuji kullanıyoruz,Ailemle defalarca balığa gittik ve hiç sıkıntı çıkarmadı..

    YanıtlaSil
  68. FUJİ 9.9HP 2.EL DENİZ MOTORU ARIYORUM.SATMAK İSTEYENLER EMAİL İLE İRTİBATA GEÇEBİLİRLERMİ?
    sedatperincek@gmail.com

    TÜM FUJİ KULLANICILARINA TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM.

    YanıtlaSil
  69. EŞİMLE 5 YILDIR KULANIYORUZ,YILLANMIŞ ŞARAP GİBİ HER GEÇEN SENE DEĞERİ ARTAN SAĞLAM MAKİNA.
    TEŞEKKÜRLER FUJİ

    YanıtlaSil
  70. İstanbulda bayisi nerede bilgi verebilirmisiniz bende bu yorumlardan sonra 20 hp lik bitane almak istiyorum servis problemi varmı

    YanıtlaSil