18 Ocak 2013 Cuma

Fuji Deniz Motorlarindan 15 Hp 4 Zamanli Uzun Şaft Deniz Motoru



                                                 


     MODEL F15
MAKSİMUM

ÇIKIŞ
11 KW
DEVİR

ARALIĞI
4500-5500
         SİLİNDİR2
      MOTOR
4
ZAMANLI
SİLİNDİR

HACMİ
323
SİLİNDİR

ÇAPI (mm)
59*59
ŞANZIMAN

DİŞLİ
ORANI
2.08(27/13)
VİTES

KONUMU
İLERİ - BOŞ
GERİ
ATEŞLEME

SİSTEMİ
TCI
SOĞUTMA

SİSTEMİ
SU
SOĞUTMA
BAŞLATMA

SİSTEMİ
MANUEL
KONTROL

SİSTEMİ
FUJİ
YAKIT

KAPASİTESİ
(LT)
01/12/24
GENİŞLİK

EN
YÜKSEKLİK (mm)
KISA ŞAFT
1000
*
427
*
1080
GENİŞLİK

EN
YÜKSEKLİK (mm)
UZUN ŞAFT
1000
*
427
*
1207
AĞIRLIK (kg)

KISA ŞAFT
45
AĞIRLIK (kg)

UZUN ŞAFT
47
    GARANTİ 3 YIL

13 yorum:

  1. Performansı da beni Çok Tatmin Etti Bu Fuji'nin,Daha Önce Yamaha Kullanmış Biri olarak,Bu Motorda Titreme yok,Yakıt sarfiyatı az, ve son olarak rengi gümüş rengi buda,diğer x markaların renklerine göre ciddi bir avantaj sağlıyor kirlenmiyor, metalik gri renki ışıl ışıl duruyor denizde.Ayrıca Gecede Parlıyor fener gibi.

    YanıtlaSil
  2. Fuji 15 hp kullanmış birisi olarak benim herhangi bir problem yaşamadığımı söylemem gerekir. distribitörü İstanbul'da ve Köklü Firma,,,ayrıca Saygın ,Tecrübeli ve üst Düzey Bir Motor Fuji ,Kullananlar çok memnun,Farklı hp kullanan arkadaşlarımda bulunmakta yaklaşık bir senedir bir problem olmadan kullanıyorlar. bilgilerim doğrultusunda herkese iyi günler dilerim.
    Mehmet.

    YanıtlaSil
  3. 2 YILDIR FUJİ 5HP KULLANIYORUM ÇOK MEMNUNUM.,FİBER 4.MT KAYIĞI 4 ÇOK İYİ GÖTÜRÜYOR.4 ZAMANLI MOTORLARIN ATAKLIK,GÜÇ,HAFİFLİK VE SERVİS AÇISINDAN ÇOK BÜYÜK AVANTAJLARI VAR TÜM BALIKÇILARA ARKADAŞLARA KESİNLİKLE 4 ZAMANLI ÖNERİRİM.AYRICA ÖĞRENDİĞİM KADARI İLE CE STANDARTI GEREĞİ 2 ZAMANLI ÜRETİMİ KALKACAK.KAÇIRMAYIN...

    YanıtlaSil
  4. 1 YILDIR FUJİ KULLANIYORUM,GERÇEKTEN KALİTELİ ve SAYGI GÖRÜLMESİ GEREKEN ÜST DÜZEY KALİTEDE BİR MOTOR.TÜRKİYEDE ZAMANLA ÜST SIRALARA OYNAYACAKTIR.VE FİYATIDA ARTACAKTIR ŞÜPHESİZ.

    YanıtlaSil
  5. Arkadaslar 15lik4zamanli manuel fuji akuyu sarz ediyormu

    YanıtlaSil
  6. evet arkadaşım istediğin amperde 12v akünü çok rahat şarz edebiliyor.içinde iki kablo var ordan bağlıyosun.Harika makine bu Fuji

    YanıtlaSil
  7. 2 YILDIR KULLANIYORUM.HER SEFERINDE SAAT GİBİ MOTOR.TAM BİR JAPON HARİKASI

    YanıtlaSil
  8. FUJİ ALDIM KULLANIYORUM ; ÇOK MEMNUNUM ALALI 1 YIL OLDU 700 SAAT KULLANDIM BUNLARIN İÇİNDE BİRÇOK GEZİNTİ VAR VE BENZİN SEVİYELERİ YERİNDEN OYNAMIYOR DİYEBİLİRİM . AŞIRI TASARRUFLU BU BENİM 3 . MAKİNAM ŞU ZAMANA KADAR HONDA VE YAMAHA KULLANDIM FAKAT BÖYLE TASARRUFLU OLANI GÖRMEDİM .TESTLERDE 2 SAATTE BİR LİTRE BENZİN YAZIYORDU İMKANSIZ GÖZÜYLE BAKIYORDUM FAKAT 3 SAATTE 1 LİTRE YAKIYOR...DETAYLI YAZDIM ALMAYI DÜŞÜNENLERE BİLGİ OLSUN YARDIMCI OLAYIM DİYEREK :) TEŞEKKÜRLER FUJİ..

    YanıtlaSil
  9. 1 YILDIR MERAK SALDIĞIM JAPON FUJİ DENİZ MOTORU. İPİNİ ÇEKİP ÇALIŞTIRDIĞINIZ O AN BÜYÜLÜ BİR ANDIR. MOTORUN SESİ, MOTORUN VE SUYUN GÖRÜNTÜSÜ, BENZİN VE MOTOR YAĞI KOKUSU MEST EDİYOR BENİ O KADAR BAĞIMLISI OLDUM BU ALETİN.

    YanıtlaSil
  10. Oturduğum yerdeki motor servisi ile görüştüm Fuji İçin en ufak bir olumsuz bir yorum duymadım.Ve Bu Motoru Almaya karar verdim,inanın Honda kadar Kaliteli Bir Motor.

    YanıtlaSil
  11. İzmirde Yetkili Honda Deniz motoru servisiyiz.Fuji 15hp 4 zamanlı makinayı inceleme fırsatımız oldu, 4 zamanlı motor silindir kafasına uzun manifold ile havayı ulaştırır. Fuji'nin değişken hava giriş sistemi yanma odasına giren havayı çift kelebek valf ile kontrol etmektedir. Sonuçta Fuji'yi sessizlik, kompakt dizayn ile genel olarak arttırılmış performansdır Yakıt Tasarruflu Bir makinadır.Düşük bütçe ile sağlam bir alternatif olarak değerlendirilebilir bu makina.

    YanıtlaSil
  12. Fuji marine motor tecrübesi, düşük yakıt tüketimi, sessiz çalışma, mükemmel performans, yüksek güç, düşük emisyon, yaygın servis ve yedek parça ağı ile çok memnun kalacağınız markadır.Bu markayı 3 yıldır Kullanmaktayım,en ufak bir şikayetim yoktur.Tşkler Fuji

    YanıtlaSil
  13. FUJİ SAĞLAM MAKİNA TAVSİYE EDERİM

    YanıtlaSil